Terengganu Kite





SELAMAT DATANG KE TERENGGANU 
 Oct 2013- Mac 2014 :- 

 Buat ke-2 kalinya saya menjejakan kaki di Terengganu untuk menjalani latihan industri di PUSAT SUKAN & REAKREASI UMT. Saya sangat teruja ketika itu , walaupun. Sy tiada saudara di pantai timur. Saya teruja untk mengenali negeri di pantai timur . Macam mana adat, budaya , pergaulan dn masyarakat di pantai timur. Dalam tempoh 6 bulan macam-macam-macam perkara baru saya belajar & sesunguhnya tidak dapat saya lupa segala kenangan yang trcipta di sana. Terima kasih kepada Aiman Sulhi & keluarga kerana sudi menjadi keluarga saya ketika di terengganu . semoga Allah memberkati seluruh keluarga beliau dan bahagia di dunia dan akhirat. Kalau saya nak cerita nie panjang hahaha biarlah kenangan tersebut saya simpan dalam diari hati saya ... Bersambung....

2 comments:

  1. singgah sini sambil follow blog btw i'm from unisza :)

    https://messarah.blogspot.com/2018/08/my-beauty-mask-review-gold-hydrogel.html

    ReplyDelete